hejdå bloggplatsen & hejsan blogg.se

jaow då var det gjort, har funderat på att byta blogg ett tag nu.. tkr att bloggplatsen är så skevt & amatör-igt (?) haha nämen tröttnade på skitsidan & nu testar jag en annan.

till & börja med vill jag tacka Hanna (http://hannadandelion.blogg.se) för designen & headern hon har gjort till mig, nice som fan, tack så mycket Hanna :).

har inte så mkt att skriva just nu förutom det jag redan skrivit om bloggbytet. vet inte om jag ska fortsätta skriva som jag alltid har gjort eller om jag ska börja skriva om något annat. men det får vi se hur det blir med den saken.

idag är det ju nyårsafton förresten, alla planerna blev krossade på det ena eller det andra sättet så det blir att fira hemma hos mormor, fast som tur är så joinar Lisa mig & är där hela kvällen hon med.
eftersom jag inte har haft tid att köpa ngra smällare så har jag inga egna iår *sadface*
men får väl sno paketet som mamma köpte, hon sa att vi fick dela på det. men jag tar nog hela. haha

nu ska jag gå upp & dusha håret, sminka mig & allt dedär gamla vanliga.
sen ska jag tvinga Lisa åka buss hit, vilket hon totally vägrar ;0

nä nu måste jag kila, annars blir jag aldrig klar idag ;$



 

puss
/ m

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0