i should do anything for you.

orkar inte skriva
vill inte skriva
pallar inte skriva
hinner inte skriva

skolan nästa

kollade på connys kommentarer och jag fattar fan inte
vem av er bakom dataskärmen som har ett sånt roligt
liv så ni till&med måste lodsas vara mig? WANNABE
blir att spåra ditt IPnummer. så jävla störd -.-


den översta skrev JAG, den andra skrev CONNY
och den tredje ... ja vem fan skrev den? någon
som är så sjukt jävla avundsjuk på mig så han/hon
till&med lodsas vara mig? omfg skaffa ett liv -.-

Kommentarer
Postat av: Conny L Fanta

Oh trodde du skrev det, men är det någon idjutt? :S <3333

2010-04-16 @ 23:30:39
URL: http://suicideisnotmurder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0