jag har försökt med allt men aldrig lyckats.

Skolan var väl ganska chill, förutom att jag är så jävla förkyld/allergisk.
vet inte riktigt vad det är men en tanke är att det kan vara hund jag är
allergisk mot. ska nog åka till vårdcentralen och kolla upp skitet snart!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker få ihop en text på engelska
om Danny Saucedo som ska vara klart imon. man skulle skriva något svenskt
och skicka till våra brevvänner i usa. och självklart väljer jag fina Danny (a)

aja, jag bloggar väl mera senare :) 
CAUSE I KNOW YOU WANT IT!

klockren kommentar på svenskan idag;

Läraren; Nu ska vi prata om fult språk...
Jag; vafan då för?

haha fan vad jag skrattade. zomg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0