lite wannabe fanny får man väl vara?

JAG ÄR: ganska trött men ändå väldigt pigg just nu
JAG SOVER: helst i någons närhet
VEM KRAMADE DU SENAST: jag har ingen aning, matilda?
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: gröna!
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Mela
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: plugga
VAD GÖR DU NU: kollar på eva&adam
HAR DU SNYGGA SKOR: jalätt, DC<3
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE: ''fucking fucking fack fucking fucker'' (sjöng) HAHAHHA 
HAR DU SOVIT I DIN EGNA SÄNG INATT: ja
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: oskie (gosedjur!!)
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: eva&adam? 
KAN DU SPELA FOTBOLL: hah nej, eller tja.. jag var väl det förut antar jag
SENASTE PERSONEN DU SKICKADE SMS TILL: Mela
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Mela
SENASTE PERSONEN DU HÖRDE SJUNGA: mig själv
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: vet inte, hinner inte med alla, är jämt arg på folk
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: en get
SENASTE MAT DU ÅT: lax
SENASTE FILMEN DU SÅG: eva&adam (SOM JAG SKRIVIT 3 GGR NU -.-)
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Darin - You're out of my life

Kommentarer
Postat av: fulia

EN GET, HAHAHAHHAHAHAHHAAHAHAHAHA.

Nu fick jag mig ett gått skratt :) <33

2010-04-14 @ 22:14:08
Postat av: M

Haha bra Julia :D <33

2010-04-14 @ 22:17:16
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0