sometimes, i really wonder why.

jag saknar dig som fan och en stor fråga
bubblar inom mig varje dag, saknar inte du mig?

hemma hos mela nu, ska tillbaka till skolan snart,
bara hemkunskap (i 2 timmar) kvar sen slutar jag. har ju dock
utv samtal vid klockan 4, fyfan vad surt.

I loved the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me
I miss you
I miss your smile
And I still shed a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you...


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNygg header :D

2010-04-14 @ 18:58:08
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0