w h i t e s p a r r o w s

cyklade till pvik förut och träffade fanny och hanna som jag
inte träffat på ganska länge. eller tja.. träffade hanna en snabbis igår på stan.
har skrattat som fan idag. jo jag tänkte att.. om du ändå inte ska ha
med den här till London så kan ju jag bara få ... *håller i hannas dörr*
haha omfg ingen fattar men det var kul ialf.

lånade Hannas fula feta äckliga fjortis glasögon förresten, dom är
sjukt fula men dom passar på mig (a) hahaha
ni får bild på det senare.

nu sitter jag med Mela hemma hos mej, lyssnar på billy talent
som vanligt och chattar med massa randoms!

IMON ÄRE TIVOLI. PEPP1

hejjss

Kommentarer
Postat av: f

hahah omg damp1 xxxxxx)

2010-04-08 @ 21:35:11
URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAH

håller i hyllan

amen du.. jo, asså jag tänkte ju så att.. amen om du ska till london så..



HAHAHA!puss

2010-04-08 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0