yeah, take this life Ö

Sitter hemma hos mela nu, var ute förut men fanns fan inget
att göra i stan när man inte har bestämt med någon att man
ska göra ngt. blev förresten påhoppad av två retards i kycklig
och kanindräkt, omg hur mycket % av deras liv kan vara seriöst? hahah
''kaninen'' gav mig fan en sallad men jag slängde den på backen
så han tog upp den sen tog han upp en morot och skuttade iväg.
omg fyfan vad jag skrattade. ehehheheh

aja, ska nog dra ut och hitta på nått nu, eller blir det bara att
chilla hemma och kolla på film (?) ehhehe

är överhappy för att jag ska pierca mig på tisdag (:D!!!!!)
vart? det får ni se efteråt ;p


har så mycket mer att säga men känslorna tar övertag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0