You're out of my life, it cut's me like a knife...

Hemma från stan nu, vaknade upp hemma hos Julia idag.
Igår var vi i stan med Mela, skulle gå till tivolit men det var
tydligen stängt (?). det regnade väl antagligen för mke.

Aja, va med Mela och Julia idag igen, drog till donken och
käkade, satt ute. höll på att frysa ihjäl, fick ngn jävla krokodil
med ngn ''apmänniska'' på som vi kastade med inne på maxi. ehhe

Sen när Julia hade dragit hem så drog jag och Mela ner till hamnen
och kollade till tivolit. var inte så mke folk där precis.
satt oss på en bänk med varsin cider i handen, så kommer det en
klockren kommentar från någon turk vid någon karusell ba
''dricker ni öl?'' vi ba. ehhehe nej? sen log han och kollade på 
oss oavbrytet tills vi lämnade bänken och gick därifrån. haha

Aja, åkte hem vid halv 5 och nu sitter jag här och dunkar musik.
tog lite bilder förut men blev inga bra, men får väl slänga in några ändå.
en flumbild på mig och Julia kommer också här nedanför, och en
bild på min älskade tröja jag köpte i kalmar, JAG ÄLSKAR FÄRGSTARKA KLÄDER (!!!)




''everyday is a happy day''
får bli morgondagens outfit. hahaha fjortisuttryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0