har sjukt ont i huvet men uppdatering gillas

& har sjukt tråkigt. så ska leka lite wb fanny härva.

DAGENS LÄNGTAN:
linköping
DAGENS VILL HA: helg?
DAGENS KLÄDSEL: mjukis&tshirt. (sjukis style)
DAGENS FRISYR: nyvaket?
DAGENS LÅT: INGENTING! har sjukt ont i huvet
DAGENS PLANER: va hemma
DAGENS SAKNAD: rasmus
DAGENS DUMMASTE: viktor
DAGENS MISSLYCKANDE: svaret på den här fukkade frågan
DAGENS DROG: nothing
DAGENS KÖP: inget. fast pappa köpte halstabletter till mig (y)
DAGENS GODIS: inget. popcorn?
DAGENS HUMÖR: sjuk(t)
DAGENS MÅSTE: bli frisk 
DAGENS ROLIGASTE:
full frys, hem till midgård & lilla jönssonligan.

nu ska jag krypa ner i sängen & kolla på hem t midgård (happyface)



tjena tyke, läget?
- jo bara bra, för nita har gjort bullar
ah, känn på den här då, morsan var kär i Runar och ville stanna här,
- bullarna goda
visst.. så jag sa åt henne att fria till Runar *HIHII*, fattaru va smart?
- BULLARNA
exakt! & eftersom Runar är livrädd för att binda sej så kommer han dumpa
henne på direkten!
- TYKE ÄLSKAR BULLAR
ah eller hur!

HAHAHHAHAHHA JAG TROR JAG DÖÖR


Kommentarer
Postat av: fanny

"ah eller hur!"

det låter så sjukt x)))))

asg!

2010-02-11 @ 22:06:44
URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0