I don't know how, I don't know why.

OKEJ JAG BER OM URSÄKT FÖR DEN SEGA UPPDATERINGEN
MEN JAG BÖRJAR FAKTISKT TYCKA DET ÄR LITE SMÅ JOBBIGT
ATT BLOGGA VARJE FKN DAG, MEN EFETRSOM *VISSA MÄNNISKOR*
KLAGAR & TJATAR PÅ ATT JAG SKA BLOGGA SÅ FÅR JAG VÄL GÖRA DET DÅ :)

dagarna har rullat på ialf, & nu är det snart fredag :-D (imon).
inget speciellt har hänt idag förutom att min spanskalärare kallade
mig slampa (???). hon ba; oj vad du jobbar bra, här lyser fliten slampa!
HAHHAHA omfg, jag höll på att skratta ihjäl mej. hon e ju helt jävla störd den människan.

har haft så otroligt roligt med my little Lisa både igår & idag, & my little
Ralle var med idag också. men igår hade Lisa & jag tiep dampet.
Kastade glasflaskor, köpte klubbor, skrek på ngn tobbe som undrade
hur fan vi visste vad han hette, men det stog ju på hans rygg xD HAHA.

aja. nu ska jag fan sova, är svin trött.
PRAO PÅ KONSOM v.10 MED RÖD SKJORTA OCH GRÖN VÄST <33333 -.-

bara för jag är så seg på att uppdatera så får ni
2 videos nu, en från skolan när vi dampade i trappen
och en när Lisa och jag blev attackerade av ankor o_O




Kommentarer
Postat av: fanny

hahahahaha omg x)

2010-02-05 @ 16:13:10
URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se
Postat av: Fulia Fjantsson

HAHAHHAHAHAHAHAH!!, Jag kan se denna flera gånger om , skrattar lika mycket, jag lovar! xD

omg!!! XD

2010-02-07 @ 21:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0