I FEEL SO ALIVE, FOR THE VERY FIRST TIME..

skolan sög.. men kvällen har varit bäst!

varit en toppenkväll (som vanligt), med Mela, Lisa, Conny, André & Mattias.
har mest varit på flanden typ, Conny kom till vallhalla innan och vi skapade
fred (haha) hela stan vet ju typ att vi har bråktat som fan, men nu är det chill!
tycker det bara är onödigt att bråka med folk, och speciellt sånna vänner
som står varandra så nära som vi gör.

nu ska jag kolla på film.


bilden är så sjukt gammal, man ser inte ens att det är jag.
men ialf, dom på bilden är det bästa jag har. jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Conny

Yay det är bra att vi ha peace :) <3

Tihi det är ju den bilden vi tog på Latitud i somras ju ;) <3

2010-02-17 @ 09:10:46
URL: http://suicideisnotmurder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0