i'M SaD EveN wHeN i'M HaPPy ..

som jag sa idag på SO/SV.. ''åh nej, jag känner.. bloggtorkan
kommer in i min kropp & tar över mig'' & ja.. det var ungefär
det som hände. JAG HAR OTROLIG BLOGGTORKA..

Men ialf, skolan var ganska chill, äckelhorfitttandläkarN idag också,
gick vell som alltid, förutom att jag låg där med solglasögoN och
sen råkade jag svälja lite vatten, satt i halsen och höll på att svimma. (dö)
aja, dom borrade sönder min framtand och jag var helt cepe i munnen
hela dagen bara för det :(. känns som jag har sten i munnen eller nått.
JAG SKA BÖRJA BORSTA TÄNDERNA BÄTTRE, JAG LOVAR MIG SJÄLV

Efter skolan blev det donkeN med liiiisa, vi orkade inte gå dit så
farfar fick köra oss. (HAHHA lata). men ialf, åt där sen stack till
djurkompaniet och jag höll på att dööö av gullighet när vi kollade
på alla småå sööta kaniner, marsvin & hamstar. HEEEEEJSAAAAAAAAN, NAAAAW
aja, sen blev det att loda flanaden med Conny, Julia, Lisa & Ralle, sen
kom även Elise och två av hennes kompisar. haha gjorde värsta sega
kapet, köpte en Monster av Elise för 10kr, sen drack Ralle upp den
så jag fick 8.50kr av han, sen köpte jag en piercing av Conny för dom 8.50kr
jag fick från Ralle, sen gav Conny mej en 50öring och Lisa fick en krona.
HAHAHHAHA omfg faaaaaail.

aja, drog hem med bussen vid typ halv 8 med Eliseegris :D
Satt och sjöng och lite sånt där ;p höll på att missa att gå
av för bussknappgrejset inte funkade. höhö

nu ska jag borsta tänderna för andra gången ikväll
sen ska jag sova, är typ hyper.
4 prov i veckan <3333333333333

Kommentarer
Postat av: Conny

Dagen var awesome :D <333

2010-02-02 @ 00:31:02
URL: http://suicideisnotmurder.blogg.se/
Postat av: ralle såklart :)

jag läser din blogg muhuuu xd <3

2010-02-04 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0