once in a lifetime baby

kollade igenom lite kommentarer som jag inte orkat godkänna,
tycker det är ganska roligt faktiskt, eftersom ingen har lyckats
såra mig, om det är det ni är ute efter ?
(dom här kommentarna kommer bara ifrån 3 IPnummer)

* sluta tro att du är ngt ffs
svar;
jag tror inte att jag är något, jag VET att jag är något ;)

* sluta va så jävla kaxig -.-
svar;
jag är kaxig, det är jag lixom. vad är problemet?;p

* du muckar typ med alla?
svar;
nej, jag muckar med dom jag stör mej på eller dom som muckar med mig.
sånna som du ungefär ;)

* man skulle lätt vilja se dej utan 500 kg brunkräm bitch :O
svar;
ah du skulle de va?;) jag älskar min brunkräm, it's really good shit!

*emoooooooäckel
svar
; stolt emo isåfall (; 

HEHE, ENJOY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0