svar på frågorna

Postat av: ralle
jag är snäll o frågar :)
va göru? xd <3!
svar; naw vad gulligt av dig, haha jag svarar på frågor :) <3

Postat av: snygg anonym
har du haft sex och om ja, med vem?
glöm inte att du MÅSTE svara ärligt!
tack på förhand! :)
svar; jadu snygg anonym. på första frågan är svaret ja, men jag tänker inte nämna några namn
i den kategorin, inte här på bloggen.
Postat av: Harry Potter
Vem gillar du? ;P
Puss <3
svar; vem jag gillar? my boyfriend ofc (:

Postat av: jonas brothers
HAHAHA, vågar du inte svara på våra kommentarer ? hahahah
svar; hmmm ?

Postat av: Alma
jahaopp då ska man hitta på nåt då..(;

hur många piercingar har du?
vill du ta fler?
vilka bloggar läser du?
skulle du kunna tänka dig bli blond?
:)
svar; om du menar förutom öronen, så har jag 2 i läppen (hade 3 förut) + att jag har haft wristpiercing också.
ja det vill jag, och det ska jag snart göra också :)
bla, gaybloggen.com, kissies.se, conler.blogg.se, & sen mina kompisars såklart :)
jag har aldrig funderat på att bli blond, men jag har försökt tänka mig själv i blondt hår.. å det gick inte så bra ;)
jag ska nog ha mörkt hår helt enkelt

Postat av: vallhalla suuger
varför använder du inte ditt löshår i skolan?
det är as snyggtt :D
 
svar; mitt riktiga hår formar sig när jag går ut om det är fuktigt eller kallt, men det gör inte löshåret, därför skulle man se jätte stor skillnad på vilket som är mitt ritiga hår.
& tack!

Postat av: jaaaaaaaawww :D
vad använder du för smink ?
hur kommer det sig att du börja blogga ?
är det många som läser din blogg som inte bor i oskarshamn ?
svar; Dream matte mousse 040 fawn, isadora inliner kajal 51 indian black, isadora boost up mascara (det är det vanliga, ibland mer eller mindre).
jag vet faktiskt inte riktigt, jag tyckte det verkade roligt & när jag väl började så var det skitskojj så jag fortsatte :)
ja.. det är nog ca 50% av mina läsare som inte bor i ohamn :)

Postat av: anonym
vad var det som fick dig att bli från den tjejen du va i somras, från den du är idag? för du har ju förändrats :)
din favoritmat?
din favoritfärg?
ditt favoritdjur?
svar; utseendet eller beteendet? båda har förrändrats enligt mig.. & jag vet inte så mke varför men lite vare nog att jag var ganska osäker på mig själv som person och hur man skulle vara&se ut, sen hittade jag mig själv.. jag vet inte hur jag ska beskriva min stil. det får ni nog göra själva.
tacos!
svart, rött, grönt.
har ju 4 kaniner, så får bli dom!

Postat av: wtf?
du ändrar utseende hela tiden, varför??
förut var du typ ingenting, sen var du
lite mer åt wannabe fjortis, sen bara skrek
det emo om dig, du började skära dig, pierca dig
& massor, vem är du enligt dig själv?

inget illa menat :)
svar; jag förstår precis vad du menar, jag undrar igentligen själv vem jag är.
men förut så visste jag knappt vem jag var själv, och jag visste inte hur jag
skulle klä mig/sminka mig/bete mig, men nu har jag hittat min stil, nu vet jag
precis vilka kläder som passar min stil, eller vilket smink jag ska ha för att se så
bra som möjligt ut. jag skämms nästan över hur jag såg ut förut
& dedär med att jag skärde mig (skar mig), var för att jag var sjukt olyckligt kär & inget annat.
ja, jag började pierca mig & jag trivs i det. det är jag lixom :)
 
Postat av: Conny Emobooii
Tjobre :D
Hur är det med dig och din - Älska snö känsla - nu när det är fuckin oväder i Sverige? :D
svar; jodå conny den sitter fortförande kvar, fast att snön förstör min frisör tkr jag inte om :)

Postat av: hämlig ven (duvetvem)
häj!
när ska vi leka?
saknar dig twini. donken snart elr? ;dd
svar; heyy fanniii, vi kan leka när du vill :D
ja klartfan, videoinlägg @ donken ftw.

Postat av: isabella
hur många läsare har du? :)
svar; det går upp å ner. när det händer något
på bloggen om jag t.e.x har bråkat med nån
så kan det stiga åt skyn, men när jag inte uppdaterat
på några dar så är statistiken åt helvete.
så har inget riktigt svar på den frågan ;p

Postat av: hanna
vilket är det roligaste minnet du har me mej?
kan du inte ha ditt löshår i skolan?
hur lång är du nu? du ser så kort ut,haha
tar du fortfarande massa bilder oså?
svar; heyy hanniii!, har ju så sjukt många minnen me dej, så jag vet inte..
kanske när vi badade näck i aborreberget? haha, camiseta? spöket på vinden?
kolla lite längre upp bland frågorna så får du svaret
fan vad taskigt, där tog jag faktiskt åt mig :( 1.61
nej, tar inte så mke bilder längre. men om du har lust att
fota någon dag så hänkar jag gärna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0