what i've done..

tryck inte ner mig ännu mer, hjälp mig upp istället.

varit i stan hela helgen typ, å hela lovet med för den delen.
lisa&mela sov hos mej igår, vilket säkert inte var så kul för dom
eftersom jag deppade som fan och mest låg tyst för mig själv.
förlåt för de, mina humörsvängningar är inte att leka med.

jaha, skola imon och möte med min cp störda kuk lärare efteråt.
sen blir det väl att dra till stan eller nått kanske?

just nu har jag lust att bara gå och hoppa i ån.
eller kanske bara sätta mig vid tven med en bra
film å lugna ner mig? funkar ju det också.

nämen blir väl att sitta här tills klockan blir allt för mycket
och sen kan jag inte sova, sen orkar jag inte upp imon. som vanligt

ni som har haft lov; hoppas ni har haft ett bra lov
& ni som fortförande har lov; FUCK OFF !

& btw, läskiga bussar som stannar mitt i skogen och sen
kör på ankor är fan inte att leka med......



känner mig så jävla ensam, trots att jag har flera hundra 
människor runt omkring mig.



Kommentarer
Postat av: Miich ♥

ahmen vafan :)

bussen va riktigt skrämmande ;o<3



2010-03-01 @ 23:11:21
URL: http://michaelacarlson.blogg.se/
Postat av: ALLE :)<3

JAG HAR LOV H3H3 :D<3

2010-03-04 @ 22:50:59
Postat av: M

jag vet det alleballebajsi (: <3

2010-03-04 @ 23:04:50
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0