2009 - 2010 ..

kommer kännas skit konstig att skriva ''10'' istället för ''09'' men endå, tiden går ju framåt. hur skulle det annars sett ut i världen om tiden stod stilla? Lol

är ialf hemma från mormor nu, har varit en grymt bra kväll med massa skratt & smällare.
bara för min släkt har så sjukt bra humor så var kvällen räddad redan när vi kom dit,
senare drog jag ut med Fanny (http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se) och vi typ smällde
smällare & gick ute och höll på att frysa ihjäl. men så mycket skratt har jag inte skrattat på
länge, har alltid så sjukt kul med dej Fanny. en äkta vän! love ya girl

när jag kom hem hade jag typ damp & letade igenom hela mitt rum efter en nål,
hittade en och testade att köra igenom läppen men det gick inte så bra för den
var jävligt liten, men hittade en säkerthetsnål sen ialf å det gick mkt bättre.
försökte sätta i en piercing dirrmode men det gick inte så bra, så nu sitter säkerthetsnålen
i igen & jag ska försöka senare att få dit en piercing istället.

har inte så mkt mer att skriva, kvällen var ialf sjukt lyckad , trodde det skulle
vara tråkigt att bara vara med familjen, kusin & morbror. men det var jävligt roligt!

nu blire att dunka på spotify & dricka cola.
tog förresten inte så mkt bilder eftersom det
var så fuckat kallt ute så jag nästan frös fingrarna av mig.
HAHA SISTA BILDEN ÄR SÅ JEFLA ÄCKLIG. hahahahah



puss
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0