ALL OR NOTHING ..

Sitter i min säng med datorn på laptopbordet & knäna i hakan. HAHA

lyssnar på westlife just nu, sjuuuuukt bra!. kollade klart på Livet enligt Rosa förut, ba för jag fick
tårar i ögonen när hon sjöng sin låt till Ville på skolavslutningen :( så jävla fint!

dushade i onödan förut, eftersom Lina åkte hem typ efter jag gjort det. haha, men jag gillar att
vara fressssssh! , hatar att gå omkring osminkad & odushad. euuw!

ska nog bara sitta här och ruttna hela kvällen, & ska försöka gå och lägga mej i skaplig
tid ikväll. 10 kanske? vill inte vara trött imorgon, då blir allt bara skit!

men på nått sätt är jag glad för att skolan börjar imorgon, jag saknar vissa folk så himla mycket,
& jag saknar alla skratt. Matilda & Carro.. ta åt er!

aja, nu ska jag fortsätta att sitta här och bara lyssna på massa musik, lyssnar mest på
massa deppmusik just nu. blöblö, varför jag gör det? ingen aning

aoo, har inte så mke mer att skriva :)
men ni får en bild också. som är en aningen skev




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0