Beck - Annonsmannen

japp precis, sitter å kollar på Beck - Annonsmannen, sjukt länge sen jag såg den å den är sjukt bra.

kollade på Wallander - Skulden igår natt vid klockan 01:00 ungefär, å när den var slut satt jag vid datorn i ngn timme och somnade väl vid typ 4 eller nått på morronen, kanske därför jag vaknade vid 3 idag, sovit bort hela dagen & ingen idé att göra sej iordning eller nånting tkr jag, så sitter här i pyjamas å ett stort jefla täcke över mej och datorn i knät. å förresten, ngt sjukt jobbigt var att när jag vaknade så hade jag fått 17 nya sms, fuck heller.
och förlåt till er jag inte svarade till för jag sov ju som en gris, så svarade typ ent timme efter ni skickat. hehe

För övrigt så håller jag på att kolla igenom massa gamla bilder, så jefla ful man har varit igentligen..
mitt ansikte är fult på dom bilderna bara för jag inte använde samma smink & absolut ingen kajal alls,
ser helt jävla sjuk ut :0. tänkte lägga upp massa bilder från 2009, men var så jävla ful under hela
året så tänker inte göra det. lägger bara upp 3 st. HAHAHHA SÅ EKKKLIIGG







& KOM IHÅG EN SAK, JAG SER FUKK HELLER INTE UT SÅ NU!

nu blire Beck, jawwjaww
ha de bra
pussss
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0