For you i'll break myself in two

sitter och lyssnar på EMD faktiskt, det var länge sen, hade dom faktiskt inte ens i min spellista på spotify, tog ju bort min gamla lista å gjorde ny, så nu finns dom där igen ialf.
och om någon vill ha min k00ling lista så äre bara att säga till på MSN eller nått ._.

hade inget att göra förut så kollade på film med brorsan i ngra timmar, kolllade på
Beck - Det tysta skriket & Beck - I guds namn , jefla Becknördar asså. haha

kollade också igenom alla kommentarerna jag fått på dom senaste inläggen jag gjorde
bara för att jag var så fruktansvärt arg. det var typ 7 jefligt irriterande kommentarer
från samma IPnummer. (så godkände dom ej)
 så du som skrev dom kan ju ta och skriva vem du är också, right?;)

aja, det är sånna där småsaker som gör att man inte vill blogga längre, sånna
människor har ju fan ingen egen vilja eller fantasi. ursh

HAHA, HAR ETT TILL BEVIS SOM JAG HTITADE NYSS, HON HAR ÄNDRAT
IKONERNA NU Å TAGIT BORT DOM HON SNODDE FRÅN MEJ, MEN KOLLA
NOGA HÄR...............



haha, du är så patetisk lilla vän, du kan inte ens komma på egna hiss&diss
utan du måste ta mina? fattar du hur jävla irriterande du är? jefla råtta.

aja, snart får jag utbrott på dej å då blire det fan inte roligt.
det här är ju bara början säkert? snart är hela din blogg wannabe
iifeelthemusiic , eller hur? det är så det kommer bli.
eftersom du inte ens kan komma på egna meningar, utan du måste
ta mina idéer och allting. I j u s t f u k k i n h a t e y o u

nu ska jag kolla på film



http://iifeelthemusiic.blogg.se , du kan ju alltid försöka.. men din blogg blir aldrig
som min hur du än försöker lilla du ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0