Gah , film - sova - gå upp tidigt.

Jag har sjukt jefla tråkigt, så slänger i ngn film & hämtar ett glas cola & lägger mej i sängen. orkar inte sitta här längre.

men varje gång jag tänker logga ut från BDB så kommer det upp ''2st har lagt upp bilder grejen''
& då får jag rycket å måste kolla, sen äre ingen som har lagt upp. SKITSIDA!
ibland har man typ 70000000000 människor att kolla igenom, och när man har tråkigt
& vill att folk ska lägga upp bilder. då går dom och lägger sej och sover istället. suck

aja, för övrigt sitter jag och kollar på massa snygga piercingar, så här kommer lite
bilder på snygga piercingtips. själv är jag ganska pepp på industrial, tungan & ögonbrynet.

   

detta är ju lätt några av dom snyggaste piercingarna =D
& sen snakebite & labretpiercing (vilket jag har)

  Rauwr, schnyggt ! fast såklart mke snyggare på mej ;)
[labretpiercing]     [snakebite]


 

& sen näspiercing bara för lisa har det,
tihi nu var jag väl snäll lisa. nämen
det är schnyggt att ha i näsan ibland..
om man passar i det, lisa passar i det,
så om ni är lika söt som henne så kan
ni ta i näsan, annars kan ni lika gärna skita i det ;)

jaow det var allt jag hade att säga, skrev ju en hel
jävla bok om piercingar nu känns det som, men hade lust.
så nu tkr jag att alla kan gå iväg till någon piercingsalong
och ta dom här schnygga piercingarna jag lagt ut bilder på =D

& nu väntar sängen på mej.
så sov så gott & glöm inte bloggen
imorgon också. tithihi

puss
/ m




Kommentarer
Postat av: Conny

Det ska vara Tongueweb, Smiley, Handweb, Cheek, Nose bridge, wrist, "fuck you", Vampire bite och viperbite ;) <33

2010-01-03 @ 13:47:20
URL: http://suicideisnotmurder.blogg.se/
Postat av: Maja

jafan dom e också shiiet najjz =D <33

2010-01-03 @ 15:48:33
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0