ganska bråttom ..

jepp, har lovat Lina att följa med henne till kyrkan vid klockan 15:00, eftersom hon måste gå där för hennes konfirmation. (tur för mig eftersom jag har slutat).

mjoo .. håller på att fixa mej å sminka & allt vafan jag gör. håller på med så mkt så jag hinner knappt med själv. haha, aja, ska snart dra.. Lina & hennes pappa kommer och hämtar mej vid klockan 14:45, och skjutsar oss till kyrkan. (jag hatar igentligen kyrkan, men ställer gärna upp för mina vänner).
sen drar vi till Mezza Luna och käkar pizza. det var länge sen jag åt där, hoppas pizzan har blivit godare!
tar självklart med mej kameran, så bilder kommer!

ne nu måste jag skynda mej!
uppdaterar mer ikväll,
lina sover hos mej också! (y'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0