HISS / DISS , jag har fedt tråk. kom ngn? :*

Kör igång första hiss&diss inlägget på den här bloggen nu , enjoy.



+ ugs ;
jag sa förut att jag aldrig skulla köpa några men dom e så sjukt sköna så kunde inte låta bli, det är nog dom skönaste skorna jag har haft.

+ systemkameror ; jag menar .. vem nu förtiden kör på vanlig digitalkamera?
(okej massor med folk gör det men.. spara pengar å köp system istället)

+ mitt nya rum ; det är så himla mysigt här inne nu tillskillnad från vad det var innan, det var stökigt å massor med grejer överallt, nu har jag lagt det mesta i kartonger uppe på vinden & på hyllorna på rummet.

+ oskarshamnare som bloggar ; det är kul att läsa, men alla slutar ju helt plötsligt att blogga i ohamn?

+ spotify ; jag menar .. vad fan gjorde man innan man hade spotify? typ satt på youtube 24/7 ? lawl

+ musik ; hissar jag väl för typ 511 gången , men kan inte låta bli. musik är mitt liv




- djurplågare ;
okej har inte sett det så jefla brutalt, men att sparka på sin hund är fan fel. URSH OM JAG SER DEN FUKKIN MÄNNISKAN IGEN SÅ SKA HAN DÖÖÖ. ba så alla vet, URSH kan inte sluta tänka på det.

- msn ; det är bara så sjukt störandes att sitta vid msn , för det har blivit som en drog, varje gång man startar datorn så bara loggar man in där .. typ helt automatiskt? inte för att jag vill att det ska försvinna men endå ...

- klockan ; den är irriternade som bara sitter där på väggen och tickar hela tiden, & tiden går så sakta ibland och så fort ibland. borde det inte gå lite snabbt hela tiden (?)

- lampor ; dom kan ba fukka sej själva, mörkt ska det va! annars trivs inte jag ialf :0

- mej själv ; bara för jag slarvar bort massa saker hela tiden :[[

- reklamen på spotify ; hahah den e så tråkig så den blir rolig. xD
we are the nordic inc, so much faster than you think.

- smink ; om man har smink när man somnar så vaknar man som en jefla ful idiot, men om det inte fanns smink så skulle ju alla endå va lika fula, right?

- mej själv igen ; bara för jag ångrar att jag dissade sminket :(







puss
/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0