JAG SKULLE JU SOVA, NU E KLOCKAN FÖR MKE...

jag skrev att jag skulle sova efter att ha lyssnat på 3 låtar,
& det trodde jag också. men jag lurade mej själv ): fyy!

jag har inget att göra
alla sover
ingen är social (inte ens jag)
vill inte sova
orkar inte sova
vill dygna
har ont i ryggen som fan
mina fötter sover
har problem med att väcka dom
min rum känns så himla litet
jag ska nog kolla på film
skulle dricka vatten men spillde ut allt på golvet
handduken som jag hade när jag färgade håret färgade av sig på mitt VITA golv
pappa kommer inte bli glad när han ser att golvet har svarta fläckar
jag funderar på om jag ska ta ut en av piercingarna eller inte
jag vill pierca tungan
jag vill pierca ögonbrynet
mamma kommer lacka ur om jag gör det
jag har ont i axlarna
jag sitter som en jefla kamel
ngn random människa skriver massa sms till mej
jag vet inte vem människan är
nu ska jag inte skriva mer
för jag tror det är för jobbigt att läsa

ska försöka sova snart! om ngn timme eller så. HOST



Kommentarer
Postat av: Conny

Hehe du är för go du Maja ;) <33

2010-01-08 @ 01:28:25
Postat av: hon som kallas maja

det kallas att man har allmänt tråkigt , taha. :p <33

2010-01-08 @ 01:36:35
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0