jag suger på att uppdatera bloggen..

Sorry för dålig uppdatering, är superarg på mig själv
för att jag uppdaterar som en fet get som sitter fastborrad
i en vägg med massa spik i klövarna.
(???????????????)

Fredag igår, shiiet va najz med helg. gårdagen var super.
Var med Lisa, Ralle, Mela & Lammet på kvällen. (haha)

Sen sov jag hos farmor o farfar bara för att jag inte orkade
ta en buss hem till pvik på kvällen. thihi

Vaknade vid halv 7 idag pga mina kusiner, blöblö.
men somnade om till 10, trots allt skrik & tjaffs om datorn. HEHE

nu känner jag mig hur ofräsh som helst, så ska nog
ta en dush, städa mitt rum & sminka mig.

vad händer idag folket?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0