JUST MAKE IT CLAP! [bree bree]

Haha. håller på att städa rummet med avbryts hela tiden för måste
verkligen sitta vid datorn, jag bara dras hit hela tiden. (a

aja, har färgat håret nu ialf (svart såklart). hade en fet utväxt som inte
gillades av mej & nu är den borta. tack mamma!

ska städa klart mitt rum, har typ kläder över hela sängen & har typ
brunkräm på alla kläder jag har. (haha hur kan det komma sej).
överdoserar för mke. blöblö.
och så har jag missbrukat brun-utan-sol, jag har hela fukkin pannan
full, ser ut som jag vet inte vad. men ska nog sluta använda det.
haha jag er inte duktig, min tumme var helt brun för ngn dag sen av
det shietet. haha

men nu måste jag fortsätta städa, & förresten.. jag hade ''tappat bort''
både busskort & skåpsnyckel (vilket jag måste ha imorgon).
men jag hittade dom, dom låg i min jackficka! (haha så jävla sämst,
jag har letat i hela huset & sen ligger det i jackan som ligger slängd
på mitt golv inne på rummet. hah lawl)

Yeaah, FUKK1N SK0L4 IM0N JUH!?

ganska skabbig mobilbild, but.. who cares?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0