Klockan är 01:29 å jag är inte trött

kanske just för att jag vaknade vid 15:00 idag, men imon ska jag upp tidigare det har jag faktiskt bestämt. å jag är så himla ******en nu så jag tror jag fukkin dör :0

iallafall , sitter å klurar på en underlig sak..



varför ska skolan börja på en fredag? det är ju bara onödigt
att vi går i skolan på fredag & sen helg & sen skola igen, då
kunde vi ju lika gärna fått ha jullov enda fram till måndag tkr jag..

aja, jag kommer inte palla skolan, å det värsta är att jag säkert
men ska försöka skärpa mej, å försöka att inte skolka lika mkt som jag gjort.
för då kommer jag sabba allt säkert.
å måste ju få betyg i matte & biologi nu innan sommar, annars är det kört för mig.

aja, nu ska jag nog kolla på film & sen sova.
ska upp senast klockan 09:00 imon har jag bestämt mig för.







Kommentarer
Postat av: Madicken - TÄVLING PÅGÅR

Fan jag ska upp sex.

Känns ju asnice.

SÖMNPROBLEM SUGER,

Tack btw =)

2010-01-05 @ 02:21:56
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Maja

awh, det lät ju inte så gutt ._.

å problemet för mej kommer bli när

skolan börjar. usha!



np :)

2010-01-05 @ 13:42:57
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0