Lina dissa wallander.. & somna istället xP

jaoo, satt och kollade i typ en timme eller nått tills Lina somnade.

nu sitter vi inne på mitt rum och kollar på Livet enligt Rosa istället, ba för jag blev så sugen på att se den, har inte sätt den på kätte länge, tithi :)

Messar med Conny också, och han skriver att han och jag ska råna banken ;$.
haha så jävla sjuk, sitter å skrattar för mej själv. jag är typ hyper just nu, vill
skratta åt ingenting & gå ut i snön. haha

Haha, aja nu ska vi fortsätta att kolla på filmen & sen sova, (inte för att jag är trött, men Lina
håller nog på att somna där nere på madrassen skulle jag tro).

& FÖRRESTEN, JAG VET ATT JAG ÄR SEN MEN....
IDAG ÅT JAG BEN&JERRY'S FÖR FÖRSTA GÅNGEN (a)

det var gott, men har halva kvar :$
en sån glassburk räcker ju fan i ett halvår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0