massa skratt & äcklig pizzaa..

stack till kyrkan med Lina , satt där och var oseriösa i ngn timme eller nått, skrattade åt alla och satt och svärde (svor, haha).

skrattade så jag hade smink nedanför ögonen när ''gudtjänsten'' var slut, aja, höll på att dö av skratt när jag satt och gjorde det där shietet typ viftar med händerna som en idiot ba ''fadern sonen & den helige andens namn'', haha och så satt det en tant och typ suckade för att jag gjorde narr av prällen. hahahahha

aja, sen drog vi till pizzan i pvik, höll på att dö i snöstormen men endå.. när vi kom fram var vi helt blöta & när vi kom in på pizzan så blev dom nog förvånade för dom har typ aldrig kunder. haha det var bara vi där, jag beställde en Påskallavik-pizza, vilket jag ångrar.. den smakade fan RÖÖÖV, köttet smakade ingenting och såsen smakade fan surt, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
ursh, lämnade typ kvar hela pizzan & åt bara upp pommesen, sen klagade han på att jag slängde för mke mat, men wtf, han fick ju endå betalt lix? LAWL

aja, sen kom Wilma & Amanda och gjorde oss sällskap, snackade lite & skrattade som fan åt massa shiet.
tog massa roliga bilder på Lina & Amanda, men batteriet har dött på kameran, så bilderna lägger jag upp senare ikväll :). nu ska vi nog gå ut eller kolla på film eller hitta på nått. ehehe

ha de så bra!
här kommer två bilder , en på mig
& en på Lina, från när jag var med
henne & Carro en gång.
& notera att bilden på mig är OSERIÖS SOM FAN!
(haha har en jävla cykelsadelsgrej på huvet & ngn random mössa + feta brillor
& två öronhänge i käften :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0