maybe i'm better on my own?

Har letat i typ 2 dagar efter min laddare till min systemkamera,
& jag hittade den idag, den låg i ngn random låda. (det är alltså
därför det inte har varit mke bilder på bloggen under ngra dar).

Gör inte ett skit, sitter & lyssnar på massa musik, messar med massa folk,
chattar på msn (vilket jag inte brukar göra så ofta faktiskt).
känner mej ganska nere faktiskt, men det kanske är för att jag är trött. eller nått

väntar på att klockan ska bli 20:30, så jag kan kolla på I en annan del av köping.
men eftersom allt mitt skratt har tagit slut så blir det nog inte lika roligt.

orkar verkligen inte med skolan imorgon, fuck! har lust att bara vara
hemma. eller kanske inte hemma, men har ialf ingen lust att sitta i skolan hela dan -.-

Nu ska jag fortsätta vänta på att klockan ska ticka lite fortare.
jag vill ha fredag också. bara för att få helg typ, det borde bara
finnas 3 dagar, fredag, lördag & söndag. alla håller med mej

aja, hej



Saitei da yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0