perfekt helg, typ?

Har inte uppdaterat bloggen så mke under helgen men har haft annat för mig. sorrY

Va me Conny i fredags (som ni kanske förstod eftersom han gästbloggade då).
& igår stack jag till mormor med familjen & firade min kusin som har fyllt år/ska fylla år. ;$
Sen ner till granen i Påskalla, Var där och sålde glögg med Anna, Fanny, Johanna & Maria.
Mycket trevligt, fast jävligt kallt. Trodde jag skulle dö eller något.
Aja, sen typ sprang jag hem till Conny, höll ju på att frysa ihjäl & dessutom halka omkull på
den hala vägen när jag sprang/gick. xD
Hemma hos Conny vare typ massa folk, käkade pizza & kollade på film & lite såntdär typ. TREVLIGT!

Aja, vi vaknade väl vid typ halv 12 idag eller nått. Och eftersom min mobil
hade dött så drog jag till mormor & lodade lite där för Mamma och dom var inte
hemma, men sen kom dom typ och hämtade mej. Laddade mobilen, 12 nya meddelande
under en natt lixom. desperata typ? :-D

Aja, Lyckad helg ialf!

& nu är jag så fedt sugen på cola, så måste hämta lite.
Ska nog kolla på någon film eller nått. är bara så trött ._.

Ikväll blire att vara hemma med familjen. Åjuste! måste kolla på
I en annan del av köping ikväll! det tycker jag alla andra också
kan kolla på. det är fan roligt. (tumme upp)
& sen ska jag såklart kolla på 2½ men. ofc!

aja, ha de så bra! Pussen


[SCHNYYYYGGGT! pepp?]


Kommentarer
Postat av: madicken

Haha ah foki suger. Så jävla barnslig ;)

2010-01-10 @ 16:48:54
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Conny

Ahhh orgasm på piercingen, ska fan göra den, anti-eye-brow och vampire bitre sen är jag nöjd :D <33

2010-01-11 @ 01:04:38
URL: http://suicideisnotmurder.blogg.se/
Postat av: hon som kallas maja

jaoow menart!

Jag med, ska göra imon =D <33

2010-01-11 @ 01:16:21
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0