skulle ju gå upp tidigt idag.. fan oxå.

haha jag failade som vanligt, ställde fan larm på 8, & gick upp vid 14:00... LYCKAT !

har inte mke att skriva, inget har hänt idag & kommer nog inte hända så mke mer men endå.
ska nog kolla på film eller nått, ska nog städa lite på mitt rum också. ÅHH vad jag älskar mitt
nya rum. det är så OOOstökigt, när det blir stökigt så vill man lixom bara städa. (a) haha

aja, bloggar senare när jag faktiskt har något att skriva om ;p

aja, ingen bild i detta inlägget. så istället får ni
något konstigt random test shiet.

Brukar du...
...peta dig i näsan? eh nej?
...titta på dig själv i spegeln? 24/7 !
...gnälla? typ alltid
...skrika? mjoo de händer
...sova? sova<33
...ha ångest? ja
...skada dig själv med flit? har gjort
...ta mediciner som du inte borde ta? nej
...vilja dö? har hänt
...drömma mardrömmar? har jag säkert gjort
...drömma sexdrömmar? höh ingen aning
...ta droger? nej
...försöka vara annorlunda? ja
...klä dig i svart? ja
...gå till kyrkan? NEJ ! <////////////////3
...gå i skolan? ja
...röka? ja
...ljuga? när det behövs
...hata folk? det händer
...lita på folk? nja..

Vem...
...saknar du?
typ nån
...vill du döda? finns sääkert några (h)
...rörde dig sist? jag. hahahha
...vill du slå? venne orkar inte tänka
...kysste dig sist? -
...vill du kittla? haha, jag vet precis vem (a)
...kramade du sist? typ mamma ? hhaha
...vill du prata med? någon som vill prata med mej
...skrek du på sist? mina syskon
...vill du vara som? mej & ingen annan
...sårade dig sist? -
...vill du bli galet full med? lisa ofc,
...gjorde dig riktigt glad senast: -
...fick du sms från senast: lisa
...ringde dig senast? dolt nummer (fast ja vet vem det var.. tror ja)
...är snyggast på jorden? Danny Saucedo

Har du...
...för många vänner?
nej
...förföljelsemani? ?
...tvångstankar? kan hända
...någon annan psykisk sjukdom? nej
...någon fysisk sjukdom? nej
...någon skada: hm.. nope
...färgat håret? ja
...brutit några ben? ja, när jag var 3 år
...några piercings? 2 i öronen, 3 i läppen.
...egen dator? japp
...bra självförtroende? nej
...kysst någon? ja
...sagt jag älskar dig till någon idag? nej
...bjudit ut någon? nej
...varit kär? mjooo
...dumpat någon? ja
...stulit någonting: kanske
...lämnat landet? mja
...tuttat eld på nått? HAHAHHAHAH !
...gjort något olagligt? mja

Hur...

...går du? snett. HAHAHAHHA
...svarar du i telefonen? ahallå
...fördriver du tiden? data, tv, mobil
...mycket pengar har du? några hundra justnu.
...tjänar du pengar? inga? får månadspeng
...ofta diskar du? aldrig. diskmaskin u know?
...ofta städar du? mitt rum? ganska ofta
...många stör du dig på: jadu, det finns fan massor.
...Ofta träffar du din familj? när jag är hemma

Tror du...

...att du kommer bli något? alla blir ju nått. höhö
...på Gud? NEJ!
...på rymdvarelser? haha nej
...att folk tycker om dig? det tror jag nog
...på ett liv efter detta? kanske
...att fiskar kan tänka? ja
...att du kommer leva länge? vet ej




Kommentarer
Postat av: blondinbecca

sv; tack så mycket, desamma! :)

2010-01-05 @ 14:58:56
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/
Postat av: emma

sv: de verkar vara en grym film, men ändå så sjukt läskig haha 8)

men skulle lätt vilja se den :D

2010-01-05 @ 15:17:38
URL: http://eemmaviberg.blogg.se/
Postat av: hon som kallas maja

blondinbecca; nawh, :))



emma; ja den verkar lite småläskig (a)

men såna filmer är grymt bra, vill se den!:D

2010-01-05 @ 16:19:49
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0