smällare, film, skratt & mys.

trodde aldrig att jag nångång skulle sätta mej i soffan framför en bra film med min familj igen, efter ett ha sagt att jag aldrig vill va hemma igen. men det var jävligt överdrivet, för jag har det hur bra som helst här hemma när jag tänker efter, här finns allt.

jepp , kollade på film förut med Mamma, Lisa & Viktor. kollade på kalle & chokladfabriken, å den e så fukkat jefla kul. sen kollade på vi snålvatten & jäkelskap, hahaha jag ÄLSKAR humor. kan inte sluta skratta.
men ialf, sen drog jag ut med Viktor & Lisa och smällde det sista vi hade kvar av smällarna, dvs 100 miljoner cracklingballs & 50 tusen tjutraketer. fast har massor kvar men orkar inte smälla, dom är inte roliga anymore.

Nu sitter jag med Viktor & Lisa på mitt rum & kollar på film, två ägg i högklackat , haha vi har så fukkat sjuk humor. skrattar åt vafan allt. lawl

nu ska jag fortsätta att kolla på film & käka chips. eller nej det ska jag inte, om jag äter ett enda chips till så spyr jag fan. & när jag dricker cola så kommer kolsyran ut genom näsan. det är 7kt jefla obehagligt :00

ni får ha en fortsatt bra & mysig fredagskväll.



puss
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0