SOMNA VID 04:00 GÅ UPP VID 07:00...

ackack, gick och la mej vid 02:00 igår, men kunde fan
inte somna, jag vet inte varför asså :o

jag kollade i taket, jag tänkte, jag räknade får (naat). och jag
gjorde allt man kan tänka sej för att försöka sova, men det
gick fan inte, så slutade med att jag drog igång datorn igen
och började photoshopa lite, blev inge bra eftersom jag var
trött.. satt på en film, & jag var så jävla trött men jag kunde
inte somna. det är fan plågeri när man e trött & inte kan sova o_O

aja, nu har jag dushat & ska börja klä på mig och sminka mig,
blåsa håret & bla bla bla.
sen skjutsar mamma mig & johanna till bussen, åker in till stan
& sen börjar vi vid halv 10. & det blir ju inte bättre av att
vi har matte första lektionen -.-

aja, nu måste jag göra mej iordning. hann inte skriva så mke
men försöker bara hålla bloggen igång lixom :)
[& ikväll blir det nog många inlägg + videoinlägg kanske]





ett tag senare ....

okej, vi borde faktiskt ha sovmorgon till halv 10 varje dag, för då
hinner man fixa sej å allt dedär. nu sitter jag ialf och dricker en
chokladdrink. (som ersätter en hel måltid isf för att äta frukost).
mycket godare & lättare att dricka det. smakar toppen! hiss på't

klockan börjar närma sej 8, vi ska nog snart åka.. kvart över tror jag
så hämtar vi Johanna. och sen beger oss till bussen. undra om busskorten
funkar fortförande? no idea, annars får man la pejja 17 spenn för
att ta sej till skolan. haha lol lixom, det är dom som borde betala
oss för att vi kommer till skolan lixom ._.

jag är faktiskt inte avundsjuk på min bror som ligger och sover
på övervåningen, jag menar.. varför börja på en måndag?
då har man en hel jefla seg vecka framför sej.. nu har vi bara
en dag, helg & sen en hel vecka. idag är ju bara uppvärmingen
lixom. haha *slutar drömma*

ni som ska till skolan; ha en bra skoldag!
ni som ligger & sover; SOOOOOV SÅÅÅÅ GOTT!

haha


Kommentarer
Postat av: anna

sv; Tjatja mjukisbyxbloggan utan mjukisbyxor ;p

hahhahah

2010-01-08 @ 17:18:09
URL: http://gustafssonskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0