wallander is tha shiet (a'

för det första; JAG HATAR ALLA IDIOTER SOM SNACKAR SKIT & SPRIDER RYKTEN I ORSKARSHAMN, dra åt fukkin helvete.

så, nu var det sakt & nu ska jag inte vara arg längre, har ialf kollat på wallander med brorsan nyss, den började vid 01:00 och slutade väl vid typ 02:30 eller nått skulle jag tro.
är jävligt trött men jävligt förbannad så vet inte om jag kommer kunna sova nu bara för det. fukk

orkar inte skriva så mkt mer bara för det, vissa förstörde verkligen min kväll asså.
men ialf, får hoppas att dagen imorgon blir bättre, inte för att jag ska göra ngt roligt men endå ;>

& jag vill ba be om ursäkt till alla som typ skriver till mej på MSN/BDB nu, för är på
dåligt humör, det e df jag e typ tjurig. är inte arga på ngn av er, ba så ni vet.

har så jävla ont i huvet nu bara för jag e så fukkin trött, men ska nog gå och borsta
gaddarna och sen gå och lägga mej, men har så fukkat ont i läppen, känns som om
det e typ rost eller nått i skiten. åh gahh , ta ut den tredje piercingen jag gjorde kanske?
den e ju fan shietnajz, vill inte ta ut den men får hoppas att tha pain försvinner.
det svider ju som en jefla get ellet nått.

sov så gott nu, så ska jag
också försöka göra det.



[randombild]
puss
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0