everything reminds me of yesterday

''Jag glider in på bloggen och kollar nya kommentarer och statistiken''
ye sure, har inte bloggat på ganska länge och ändå så är det folk som
kommenterar och kollar bloggen. ehe wtf :p

får väl försöka hinna med att skriva lite ibland då.
det enda jag har att skriva nu är väl typ att det är sjukt jävla varmt
och det enda man vill göra är att bada 24/7? badade i flera timmar
både igår och i förrgår. sjukt skönt!

någon som vet någon bra/billig sida där man kan beställa hem
töjningar till öronen? har börjat att töja örat men har bara kommit
en liten bit och behöver köpa ca. 5-6mm nu. tips?

för övrigt så saknar jag älsklingen ganska mycket, ganska konstigt
men tanke på att vi träffades senast igår. men aja, saknar han ändå xp

sitter vid mammas dator så har inga bilder här, ni får överleva
med ett inlägg utan bilder, även fast det är hur tråkigt som helst I know.

''om jag bara hade fortsatt på den gamla vägen''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0