f33ling s0rry.

rubriken var väl lite för k00l kanske men whatever.
tiden går så jävla snabbt och imon slutar man åttan, känns
skönt, det enda dåliga är väl att nian kommer bli sjukt mke
jobbigare med alla nationella prov osv. men det klarar vi. kanske?

chill dag i skolan också, bara städat och kollat på musikal. 
imon blir det att avsluta skolterminen i forum och sen ska jag
ut och äta med familjen, sen tror jag det blir att grilla med mela
och martin ute på gunnarsö. ska troligtvis dricka också antar jag. nej jag vet

det känns inte som att vi slutar skolan imon, det känns helt fel. 
men aja, hoppas på sol imorgon också!

kommer kanske inte skriva ngt imon men är nog tbx på bloggen på 
lördag, då ska jag iaf hem och fira min lillebror som fyller år.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0