IF YOU'RE NOT THE ONE

dagarna går fort fram och om en vecka så är det sommarlov. 
det känns så jävla skönt att slippa skolan om en vecka och bara
kunna.. sova hur länge man vill, festa hur mycket man vill osv.

imorgon tar älskling studenten och min kusin också för den delen.
är ledig från skolan så blir att åka in till stan vid 2 och kolla när
dom åker omkring och fular sig på stan. sen blir det hem hit och
fira min kusin, sen vidare till martin tror jag. blir väl att dricka lite,
men inget är bestämt än, får se hur det blir helt enkelt.



& på lördag blir det kalmar med sötaste carro (till höger på översta bilden) :)
otroligt gammal och .. hmm, söt bild! hur fan såg jag ut igentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0