PÅ BUSSEN NU, hehehehhehehe. sthlm !!!!

Är typ helt död efter gårkvällen, men kanske inte så konstigt kanske?
däckade på majjsans gräsmatta osv .. 
idag vaknade jag HELT JÄVLA FKN ENSAM i ett tält, :oooo 
dom andra hade tydligen gått in och jag hade sovit så jag antog att dom inte
ville väcka mig kanske? blev iaf lack för att dom ba lämnade mig där ute
bland myggen och allt, så jag drog hem vid 7 imorse xd

nu sitter jag på bussen påväg till sthlm med cajjo, fan vad skoj det ska bli ;D
bussresan är jäligt seg men har ju iaf internet och dator (y)
men hoppas bussfan stannar snart så man kan dra ut och käka något. 
skippade frukosten för jag hade typ panik, ehhe.


buss.. cam.. bild.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0