STUPID PEOPLE

Sitter och lyssnar igenom hela min spotifylista medans jag tänker på hur
underbart livet skulle vara om jag hade pengar och ork att flytta härifrån,
jag skulle så sjukt gärna vilja flytta till Göteborg eller Stockholm, börja om
hela livet och allting. det är ju så att man får aldrig en andra chans till ett första intryck
och jag har redan sabbat mitt. förut idag så började jag tänka på hur det var
innan jag började på vallhalla, ingen visste vem jag var och ingen dömde mig,
nu efter två år på vallhalla så vet alla vem jag är och alla har olika syn på mig.
Vissa ser upp till mig och vissa gör det inte. Alla kommentarer är så sjukt onödiga,
Bara för att jag har kort stubin och har rätt rejält med kax i kroppen så döm mig
fan inte för det, jag har en god sida inom mig också. Den största delen i min kropp
är fylld med glädje, snällhet, kärlek och vänskap. visst jag kan bli sjukt kaxig och
arg, men det är bara när någon muckar med mig/mina vänner eller när saker
och ting inte går som jag vill. so please, do you have anything bad to say about 
me so just shut the fuck up. cause you don't know the real me.


var bara tvungen att skriva av mig lite eftersom det händer så mycket fuckat 
onödiga och patetiska saker nu för tiden. folk sätter upp bilder på stan, folk 
kommenterar och skriker saker men sen när det väl gäller så vågar ni inte
säga ett piss? om jag ska vara ärlig så tar jag inte åt mig av era ord/åsikter.
Men det som stör mig är att ni inte bara kan hålla käften istället för att säga
massa onödigt bullshit, som i skolan idag, jag gick med carro för vi skulle till
stan, jaha då kommer det en kommentar från något random fönster som skriker
''emojävel'' och jag kollar upp men ingen vågar visa sig. när jag sen vänder mig
om och börjar gå igen så hör jag samma kommentar ''emojävel'', om ni trodde
att era ord kränker mig så trodde ni jävligt fel, visst jag har varit i en fet depression
och jag mådde jävligt dåligt ett tag, jag sket i allt och visst, jag har skärt mig men
jag gör det fan inte längre så emo är ett ord ni bara kan sluta säga för jag vet att
jag inte är det själv. så, what's the problem? aja, ska bli så sjukt skönt när alla 
9orna försvinner från vallhalla för det är dom som håller på som mest, om jag får
uttrycka mig med lite hårda ord så vill jag bara säga; ni som håller på är så jävla
fucking patetiska så jag skulle fan inte bry mig om något riktigt hemskt hände er,
tycker så jävla synd om er för att ni är så jävla omogna, har ni inget eget liv? 
isåfall, skaffa ett och sluta lägga er i mitt liv. för jag vet att det är såå mycket bättre än erat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0