what i thought was right, seems to be wrong now.




orkar inte lägga upp mycket bilder men jag tror ni fattar.
bilderna är iaf från sthlm, hovet där vi såg Taylor Lautner och Kristen Stewart.
(som är med i twilight) fick tyvärr inga spec bra bilder eller autografer
eftersom det var så jävla mycket folk. fick köa ifrån halv 1 till halv 5, 
sen stog vi inne i hovet i ungefär 2 timmar och väntade på att allt skulle börja.

hade iallafall jätte kul med cajjo, dampade sönder på stockholms gator. haha
råkade knäa och sparka en helt okänd tjej i ryggen för att ..

jag; är inte det där... ?
fanny; dessie!?
jag; *vänder mi om och sparkar/knäar en tjej i ryggen som jag TROR är carro*
fanny; vafan gör du!??
jag; *ser att det inte är carro jag sparkar på och börjar asgarva*

haha fyfan vad pinsamt det var xd , såg iaf massor av kändisar,
vilket är väldigt kul :D såg några vid tunnelbanan och vissa vid hovet (y)

yeye. midsommarafton idag, bilder får komma imorgon för jag orkar
inte just nu. har grillat, spelat kubb, haft femkamp osv med släkten.
har varit en rätt chill dag med massa bad i poolen. that's awzuum!

nu blir det beck och en stor cola. 
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0