for all the wrong reasons.

fan, det är lördag idag, right? då ska man ju sova länge och 
inte vakna klockan halv 10 som jag gjorde. euw ;(

aja, sitter här och gör allt möjligt, surfar zatan helt enkelt.
facebook, bdb, blogg.se, emocore, msn, kollar film också..
har så kul man kan ha helt enkelt. or nath, det enda jag väntar
på är ju fan att Mela ska komma hem från sthlm.

aja, var iaf en lyckad dag igår med Felix & Conny.
dom får mig verkligen att skratta. tihihi

nu ska jag fortsätta kolla på film, och spela cs. ehehe



I shouldn't love you, but I want to,
I just can't turn away.
I shouldn't see you, but I can't move,
I can't look away. cause I don't know how to be fine when i'm not


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0