Maja är min vän, minnen forever!

Hejsan jag heter Conny Lundgren och är Majas kompis, jag tycker hon är jättesnäll och sen är hon faktiskt c00l. Vi har snart varit vänner i ett helt år och har feta minnen. Vad ska man skriva mera, jo att hennes piercingar är fina och hon har najsigt löshår. Igår kollade vi en gammal svensk film som heter Nattbus 807. Sjukt roliga scener ibland.

Nu lyssnar vi musik och jag lär väl ge henne tinnitus eller något, förlåt Maja :(

Snart sommar, blev sommartid inatt, känns lite lustigt för då börjar vi skolan en timme tidigare, det är A$$. Alltid roligt med dig Maja, sommaren kommer bli hur grym som helst.

Peace <3





Bilden är gammal som gatan och sne som satan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0