norska filmer är dom bästa! EHEHHEHEHHE

Satt nyss uppe och kollade på Efterlyst, massa sjukt idiotiska
fall som jag inte ens fattar hur man komma på att göra.

aja, pappa visade mig någon norsk film som han tyckte
att jag skulle se. tänkte skriva lite om den men glömde bort
namnet och tror ni att jag orkar springa upp för trappen
och kolla? nope.

norska skräckfilmer brukar vara ganska bra så har feting lust
att se ''den'' som pappa visade mej, har ju sett fritt vilt (kallt byte)
som är norsk, och sen har jag sett them
som också är norsk.
fast det var ett tag sen jag såg den. har lust att se den men 
inte fan vågar jag se den själv. euuw ;(


någon som vill se på film elle?;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0