what's in it for me?

dagen började med att jag hade fruktansvärt ont
i magen när jag vaknade hemma hos mela, men iaf
tog mig till skolan, skippade första lektionen för jag
hade så sjukt ont i magen, & sen blev det folkets park
med typ alla 8or? det var fan kul att kolla på när alla
gjorde bort sig där uppe. haha

trodde förresten jag skulle dö på hemkunskapen,
var sjukt nervös men det gick bra tillslut, gjorde
vaniljbullar.. dom blev rätt bra fan ;d

aja, nu ska jag äta glass å kolla på andra avenyn.
sen kommer älsklingen hit!


dina ord kränker mig så fruktansvärt mycket, ja jag gjorde ett
misstag och jag mår jävligt dåligt över det. men det blir fan inte
bättre av dom hårda orden du säger till mig. jag mår inte bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0