allt jag vet


I skolan..
Jag; jag har typ världens längsta rubrik kolla, ''anne på grönkulla/inträde till
festen/det saknas en tärning''.
Emilia; Det saknas en grönkulla på festen?

ne okej ingen fattar men det var 7kt kul ;ppPpPpPPP

ah nu ska jag blåsa håret osv.. ni ser ju hur söt och sminkad *host*
jag är på bilden. HIHIHIHIHI turban <3

påtal om turban så kom det en ****** förbi i skolan och glodde
som fan på mig och precis när jag tänkte ''vafan glor han på''?
så började jag asgarva åt idioten. och det första han kommer 
på att säga är JÄVLA EMO! haha så sjukt patetiska vissa människor är.
speciellt sånna där saker...............

IMON FYLLER ÄLSKLINGEN 21 ÅR, GRATTIS TILL HONOM =D
aja.. bye.. typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0