yeehehhehehe

kul höstlov, moppekurs i två dagar (8 timmar)
och nu har jag blivit sjukt också. inte helt okej fan :(

älskling har åkt hem och jag känner mig fruktansvärt
varm och ensam. tror jag har feber också, GREAT!


jag älskar dig mer än livet.
jag behöver dig, jag gör verkligen det.
du har hjälpt mig, du har fått mig att
må bra, du har fått mig att orka och
vara stark, du är en av anledningarna
till att jag finns kvar här idag. utan
dig vet jag inte vad jag hade varit.
du räddade mig, du gjorde verkligen det,
jag var fångad i en mardröm, en mardröm
med tårar, misstag, oro, svek, bråk och 
hemska tankar. du har fått mig att tro på
mig själv, du gett mig min livslust tillbaka.
för innan jag träffade dig, var jag levande död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0