i'm back! i think...?

Fick en fet jävla awesome känsla av att det skulle vara skönt att börja
blogga igen, jag vet inte men det får bli som det blir iallafall :)

det har inte hänt så mycket, jag är den samma gamla vanliga cheyen som
jag var förut och jag gör samma grejer som då. fan vad tråkigt det låter.

fick iaf ett ryck i fredags och åkte till kalmar och piercade tungan, 
den är typ 2 cm tjock men det går väl över, snyggt som fan iallafall!

för övrigt så har jag jävligt tråkigt, blev inget mys med pojkvännen
idag som det brukar bli så istället åkte jag hem och nu sitter jag
och väntar på att mitt batteri till kameran ska ladda klart så jag kan
ta lite bilder antingen utomhus eller inomhus beroende på hur kallt det är ^^

aja w/e, slänger väl upp några bilder senare kanske ;]

see ya


ja, jag gillar min grooooooooooda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0